شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری پت / چاپ روی بطری پت پلاستیکی | مرکز طراحی و چاپ برچسب در کشور

چاپ روی بطری پت پلاستیکی | مرکز طراحی و چاپ برچسب در کشور

امروزه با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا، قدرت تولید کارخانه‌ها افزایش یافت و شاهد افزایش تنوع محصولات تولیدی هستیم. یکی از این کالاها انواع بطری میباشد که در کشور به مقدار زیادی توسط برندهای مختلف تولید میشود. یکی از این بطری‌ها، بطری‌های پت میباشد که در سالهای اخیر وارد بازار فروش شده و رنگهای مختلفی دارد. 
در فرآیند چاپ روی بطری پت پلاستیکی از جوهرهای uv استفاده میگردد که احتمال انتقال آنها به داخل بطری صفر است. رنگ سفید و رنگ‌های دیگر با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ بر روی بطری نقش میبندد. نتیجه یک تصویر رنگی باکیفیت بسیار ممتاز است. جوهر uv در میلی ثانیه خشک میشوند و چسبندگی بالایی دارند. کیفیت تصاویر و اطلاعات چاپ شده طی فرآیندهای بعدی در خط تولید، حمل و نقل، در فروشگاه و در نهایت هنگام مصرف یکسان باقی می‌ماند. بطری‌های پت چاپ شده قابل بازیافت به صورت بطری به بطری میباشد.

چاپ روی بطری پت پلاستیکی | مرکز طراحی و چاپ برچسب در کشور

مرکز طراحی و چاپ برچسب روی انواع بطری

مرکز طراحی و چاپ برچسب روی انواع بطریاز مهمترین صنایع تاثیرگذار در تبلیغات، چاپ برچسب روی محصولات مختلف است. از جمله، چاپ برچسب بر روی بطری‌های تبلیغاتی یا نوشیدنی میتوان نام برد. شرکتهای مختلفی به طراحی و چاپ این برچسبها می‌پردازند. لازم به ذکر است که کاربرد این برچسبها، ارائه توضیح درباره محصول مانند مواد تشکیل‌دهنده، آدرس شرکت، تاریخ تولید و انقضا، قیمت و یا تبلیغ محصول میباشد. در حال حاضر شاهد مراکز مختلفی برای طراحی و چاپ برچسب هستیم که همین موضوع باعث پیشرفته‌تر شدن تجهیزات چاپ شده است.

چاپ روی بطری پت پلاستیکی

چاپ روی بطری پت پلاستیکیبا دستگاه چاپ دیجیتال جدید شرکت KHS برچسب و لیبل‌زنی در صنعت نوشیدنی میتواند حذف شود. این شرکت ادعا میکند که دستگاه پرینت جدیدش میتواند به طور مستقیم بر روی بطری چاپ بزند و در عوض لیبل را در چاپ حذف کند. تولیدکننده‌ها میتوانند تصویر مورد نظر خود را به شکل مستقیم بر روی بدنه بطری پت با همان سرعت و زمان برچسب‌زنی، چاپ کنند که بسیار در صنعت نوشیدنی کاربرد دارد. 
این ظروف با جوهر UV چاپ میشوند که وضوح عکسهای رنگی بالا میباشد و دارای کیفیت زیادی است. این دستگاه برای انواع بطری‌ها مثل بطری پت کاربرد دارد. 

قیمت چاپ روی مدل های مختلف بطری

قیمت چاپ روی مدل های مختلف بطری

شرکتهای مختلف قیمت چاپ روی انواع بطری پلاستیکی را متفاوت اعلام میکنند. این مسئله بستگی به کیفیت کاری که انجام میدهند نیز دارد. در این مورد بهتر است که به سایتهای مختلف شرکت‌ها سر زده و با تماس برقرار کردن با آنها از قیمت چاپ روی انواع بطری آگاه شوید. از این طریق میتوانید نمونه کاری و کیفیت کارشان را بررسی نمایید.
قیمت چاپ سیلک روی انواع بطری، بستگی به شرکت آن دارد. برای این انجام این کار مراجعه حضوری یا غیرحضوری ضروری میباشد. 
چاپ سیلک انواع مختلفی دارد: چاپ ترام، چاپ پلاستیکی زول، چاپ معمولی، چاپ با لاک حساس برجسته آبی 

چاپ لیبل روی بطری پت پلاستیکی

چاپ لیبل روی بطری پت پلاستیکیبرای فعالیت مهم برچسب و لیبل‌گذاری، شرکتها متخصصان و طراحان حرفه‌ای و کاربلد را در نظر گرفته‌اند و تمام سعی و تلاش خود را در بهتر نشان دادن و معرفی کردن برند مشتری، به کار می‌بندند. هرچه کیفیت کار بیشتر باشد قیمت چاپ روی بطری نیز بالاتر میرود. برای مثال قیمت چاپ لیبل برچسب‌دار که در مدلهای مختلف طراحی میشود با توجه به کیفیت پایین یا بالا بودن آن متفاوت میباشد. نمونه لیبل‌های حرفه‌ای که روی بطری‌های نوشیدنی یا تبلیغاتی چاپ میشود، با جدیدترین دستگاهها و توسط حرفه‌ای‌ترین افراد در صنعت چاپ و طراحی انجام میگیرد. 

چاپ لیبل بر روی انواع بطری‌ها از قبیل بطری پت پلاستیکی با بهره‌گیری از پرینترهای پیشرفته صورت میگیرد که توسط ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی به عرصه تولیدات وارد شدند. کاربردهایی که از این دستگاه پرینتر به عنوان یک دستگاه جدید شناخته میشود، چاپ لیبل روی انواع بطری رنگی میباشد. 
صنعتگران و طراح لیبل روی بطری پلاستیکی که دستگاه لیبل‌زن مورد نظر را جهت صنایع خود تهیه و خریداری میکنند، انواعی از دستگاه خودکار و دستگاه لیبل زن هک شده بر روی بطری را مورد استفاده فراوان قرار میدهند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت چاپ مستقیم بر روی بطری پت

آیا لیبل و تبلیغات  را بر روی بطری های گوناگون نوشیدنی ها وسایر مواد غذایی دیده اید؟ این لیبل ها با دیگر انواع لیبل ها و تبلیغات متفاوت هستند. بسته به نوع

دیدگاهتان را بنویسید