شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی درب بطری / چاپ روی درب بطری شیشه ای | نرخ چاپ لیبل بر روی درب بطری

چاپ روی درب بطری شیشه ای | نرخ چاپ لیبل بر روی درب بطری

تولیدکنندگان بطری های شیشه ای، پلاستیکی و… علاوه بر درخواست و سفارش برچسب گذاری و لیبل زنی بر روی محصولات خود، به سفارش چاپ روی درب بطری شیشه ای نیز روی آورده اند. شرکت های مخصوصی این سفارشات را برای درب های مختلف با اندازه دهانه ی متفاوت، پذیرفته و کار چاپ روی آن ها را در کنار چاپ لیبل روی خود بطری شیشه ای انجام می دهند. چاپ لیبل روی درب بطری نرخ خاصی نداشته و هر چاپگر هزینه ی مشخص شده و توافقی بین خود و سفارش دهنده را دریافت می کند. و اصولا از آنجائیکه کار چاپ روی درب بطری، دستگاه مخصوص به خود را داشته، قاعدتا باید هزینه ای اضافه بر هزینه چاپ روی بطری نیز از مشتری درخواست شود.

چاپ روی درب بطری شیشه ای | نرخ چاپ لیبل بر روی درب بطری

قیمت چاپ روی درب بطری شیشه ای

قیمت چاپ روی درب بطری شیشه ای افرادی که علاوه بر چاپ لیبل روی بطری، سفارش چاپ روی درب بطری را نیز دارند، می توانند سفارشات خود را از طریق سایت های معتبر، اعلام کرده، و با برقراری تماس از قیمت های هریک از شرکت های چاپ کننده مطلع گردند. قیمت چاپ روی درب بطری برای هر شرکت متفاوت از دیگری بوده، و بسته به نوع دستگاهی که استفاده می شود، نرخ متفاوتی ارائه می گردد.

چاپ روی بطری شیشه ای

چاپ روی بطری شیشه ایقیمت دستگاه چاپ روی بطری، بر روی قیمت های چاپی تاثیر گذار می باشد. چرا که هرچه قیمت یک دستگاه بیشتر باشد، کیفیت و کارایی آن به نسب بالاتر رفته و چاپ لیبل مرغوب تر و موردپسند تر برای مشتری خواهد بود. چاپ روی انواع مختلفی از محصولات انجام می شود، از جمله چاپ روی شیشه عطر، ادکلن، بطری های نوشیدنی و… هریک از این محصولات، دستگاه چاپ مخصوص به خود را دارند. بعنوان مثال چاپ تامپو روی شیشه عطر و ادکلن انجام می گردد، زیرا دستگاه چاپ تامپو ویژه ی این محصولات وارد شده است. قیمت چاپ روی شیشه عطر نیز بسته به نوع شیشه و نوع چاپ سفارش شده متفاوت می باشد. بزرگی، کوچکی، شکل هندسی آن و از این قبیل موارد در قیمت چاپ تاثیر گذار می باشد.  علاوه بر چاپ لیبل روی بطری ها به کمک دستگاه ها مخصوص و مجهز، می توان از چاپ دستی روی شیشه نیز استفاده کرد. می توان از طریق سایت های آموزشی مختلف، مواد اولیه و لازم را تهیه کرده و بصورت دستی طراحی موردنظر خود را روی بطری ایجاد کرد.

خدمات چاپ و طراحی روی درب بطری

خدمات چاپ و طراحی روی درب بطریکارخانجات و شرکت های فعال در حوزه ی چاپ لیبل روی انواع بطری ها، از قبیل بطری شیشه ای، پلاستیکی، شیشه عطر، و… با وارد کردن دستگاه های مخصوص چاپ مانند دستگاه چاپ روی لامپ، که از دستگاه های چاپ صنعتی می باشد، و دستگاه های چاپ درب بطری، و افزودن این دستگاه ها به سایر دستگاه های چاپ خود، خدمات ویژه و خاص خود را به مشتریان عرضه داشتند. در این کارخانجات از دستگاه های فوق حرفه ای، تمام اتوماتیک، بصورت چاپ رنگی استفاده می شود. دستگاه هایی که به کمک جت پرینتر لیزری می توانند هر نوع کدی را روی درب بطری چاپ کنند. این ها تنها نمونه ای از خدمات شرکت های چاپ روی محصولات می باشد، که در اختیار مشتریان خود قرار داده اند.

چاپ لیبل بر روی بطری شیشه ای

چاپ لیبل بر روی بطری شی.jpشه ایقیمت دستگاه چاپ روی شیشه، بسته به میزان توانایی، کارکرد و امکانات مختلف متفاوت می باشد. و از نظر خدمت رسانی و تنوع در امر چاپ باعث تفاوت در قیمت چاپ بطری نیز می گردد. چاپ لیبل بر روی بطری شیشه ای، یکی از مهم ترین عوامل موثر و غیرقابل چشم پوشی در امر معرفی برند می باشد. همه روزه تولیدکنندگان در صنایع مختلف آرایشی-بهداشتی، غذایی، و… خواستار طراحی های جذاب و منحصربفرد برای محصولات خود می باشند. با وجود اینکه متاسفانه در کشور هیچ گونه تولیداتی در خصوص ساخت و تولید دستگاه های چاپ لیبل ثبت نشده، اما شرکت های مختلف سعی خود را در وارد کردن بهترین و مجهزترین دستگاه ها از سایر کشورهای دیگر داشته اند. و از این حیث دچار مشکل در کمبود دستگاه وارداتی حس نمی گردد. با وجود جدیدترین دستگاه ها،  و خلاق ترین طراحان، صنعت چاپ لیبل بر روی انواع بطری ها و محصولاتی از این قبیل رو به پشرفت می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

دیدگاهتان را بنویسید