شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری پت / چاپ لیبل روی بطری پت | مجموعه چاپ و طراحی لیبل بر روی انواع بطری

چاپ لیبل روی بطری پت | مجموعه چاپ و طراحی لیبل بر روی انواع بطری

مجموعه ها و شرکت های بسیاری کار چاپ لیبل روی بطری پت را به روش ها و با کیفیت متفاوت، مطابق با درخواست و سفارش مشتریان، و برندهای تولیدکننده ی محصولات، انجام می دهند. این نحوه ی چاپ که اکثرا با دستگاه های پیشرفته و مجهز، بصورت مستقیم صورت می گیرد. دارای اطلاعاتی است، که بسته به نیاز هریک از سفارش دهندگان متفاوت می باشد. از این جمله اطلاعات چاپ شده روی بطری ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • بازاریابی، تبلیغات محصول و برند تولیدکننده
  • مواد تشکیل دهنده ی محصول تولید شده
  • تاریخ تولید و انقضا
  • موارد مصرف و نحوه ی نگهداری
  • قیمت محصول  سایر مشخصات دیگری که برای هریک از خریداران متفاوت است.

چاپ لیبل روی بطری پت | مجموعه چاپ و طراحی لیبل بر روی انواع بطری

چاپ لیبل روی انواع بطری

چاپ لیبل روی انواع بطریطراحی لیبل روی انواع بطری های انجام پذیر می باشد، و از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. نمونه ای از این طراحی، چاپ روی بطری شیشه ای است که گاهی بسته به سلیقه و سفارش مشتریان ممکن است جنبه ی تبلیغات برند به خود گرفته، و گاهی نیز کارخانجات چاپ لیبل با توجه به سلیقه ی خود و تنظیماتی که برای دستگاه چاپ در نظر گرفته شده است، طراحی های جالب و متنوع، بدون تبلیغ هیچ نوع برندی را روی بطری ها انجام می دهند. طراحی روی انواع بطری بصورت دستی نیز امکان پذیر می باشد، و افراد با دیدن آموزش های بسیاری که در فضای مجازی به وفور یافت می شود می توانند، طرح های دلخواه خود را روی بطری حک کنند. اما در چاپ صنعتی و بصورت حرفه ای برای بازار فروش، کارخانجات از دستگاه های فوق حرفه ای که بصورت وارداتی به ایران عرضه می شوند استفاده می کنند.

قیمت چاپ لیبل بر روی بطری پت

قیمت چاپ لیبل بر روی بطری پتقیمت چاپ روی بطری، بسته به نوع طرح و جنس ورق موردنیاز برای چاپ متفاوت می باشد. بعنوان مثال قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار بدلیل کاربرد آن در صنایع مختلف از جمله چاپ روی، طروف پلاستیکی و فلزی، انواع بطری ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع شوینذه ها، صنایع غذایی و… به نسبت مناسب تر از برچسب هایی است که نیاز به ورق های هایگلاس و یا کمی به طراحی های پیچیده تر نیاز دارند. در هنگام استفاده از لیبل پشت چسبدار باید به موارد زیر دقت داشت.

  •  تست کردن کاغذ روی محصول
  • کیفیت لیبلی که قرار است برای چاپ استفاده شود
  • استانداردسازی لیبل با اصول چاپی
  • سهولت در برچسب زدن و برداشتن لیبل از روی محصول و…

چاپ مستقیم لیبل روی بطری پت

چاپ مستقیم لیبل روی بطری پتشرکت های زیادی در زمینه ی چاپ روی بطری پت بصورت مستقیم فعالیت می کنند، استفاده از چاپ دیجیتال مستقیم برای محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد، که از قبل بدون کم یا زیاد شدن اطلاعات بطری ها، مشخصات قابل چاپ روی بطری تعیین شده، و سیستم ها و دستگاه های چاپ کاملا برنامه ریزی می باشند و تمامی بطری ها را بترتیب برچسب گذاری می کنند. از آنجائیکه بطری های پت کاملا قابل بازیافت بوده، و میتوان از این بطری ها مجددا در تولید بطری های دیگر و جدیدتر استفاده کرد، به همین علت برای چاپ لیبل رو روی این نوع بطری ها، از چاپ مستقیم استفاده می شود. هزینه ی چاپ مستقیم به نسبت مناسب تر از سایر برچسب زنی هایی است که از چسب زیاد استفاده می کنند.

طراح لیبل روی بطری

طراح لیبل روی بطریطراحی لیبل روی انواع بطری با تنوع طرح انجام می گردد. این طراحی ها یا بصورت سفارشی سازی شده اجرا می شود، و یا با توجه به تخصص و خلاقیت طراحان، از طرح های امروزی، مدرن و جذاب در جذب مشتری استفاده می شود. طراح و نوع طراحی روی بطری، یکی از مهم ترین مواردی است که تولید کننده ی محصول می تواند به کمک آن برند خود را بهتر معرفی کرده و باعث جلب توجه بیشتر مصرف کنندگان خود شود. حتی در مواردی طراحی خوب و لیبل با درجه کیفیت بالا، باعث اعتماد مشتری، به کیفیت و مرغوبیت اصل کالا نیز می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت چاپ مستقیم بر روی بطری پت

آیا لیبل و تبلیغات  را بر روی بطری های گوناگون نوشیدنی ها وسایر مواد غذایی دیده اید؟ این لیبل ها با دیگر انواع لیبل ها و تبلیغات متفاوت هستند. بسته به نوع

دیدگاهتان را بنویسید