شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پت چاپ / قیمت چاپ مستقیم بر روی بطری پت

قیمت چاپ مستقیم بر روی بطری پت

آیا لیبل و تبلیغات  را بر روی بطری های گوناگون نوشیدنی ها وسایر مواد غذایی دیده اید؟ این لیبل ها با دیگر انواع لیبل ها و تبلیغات متفاوت هستند. بسته به نوع موادی که برای این نوع لیبل به کار برده می شود و تعداد آن ها قیمت چاپ روی بطری پت نیز متفاوت است و همچنین چاپ آن متفاوت میباشد . چاپ لیبل برای بطری از طریق دستگاه های مخصوصی انجام میشود و هر چاپخانه ای  نمیتواند لیبل ها را چاپ کند. همانطور که تبلیغات دیگر باعث نوعی کسب بازار فروش برای شرکت و محصول شما میشود لیبل بطری نیز جنبه تبلیغاتی بسیار مناسبی را ایجاد میکند.

قیمت چاپ مستقیم بر روی بطری پت

چاپ مستقیم بر روی بطری پت

چاپ مستقیم بر روی بطری پت برای چاپ لیبل روی بطری ، شرکت KHS از جمله تولید کنندگان تجهیزات بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی و دیگر مواد می باشد . شرکت KHS چندی پیش موفق به ساخت آن شده است دستگاهی شده است که توانست لیبل زنی روی بطری های مواد نوشیدنی را نیز بصورت خودکار و بصورت هک شده روی بطری ها انجام دهد. دستگاه چاپی که شرکت KHS ساخته است موجب شده است که برچسب و لیبل زنی در صنعت نوشیدنی حذف شود. تولیدکننده با این دستگاه عکس برند خود را به طور مستقیم روی بدنه بطری PET با سرعت و زمان بالا چاپ می کنند که بسیار در صنعت نوشیدنی کاربرد دارد. این ظروف با جوهر UV چاپ می خورند که وضوح عکس های رنگی برابر ۱۰۸۰ ×۱۰۸۰ پیکسل می باشد و دارای کیفیت وضوح بالایی می باشد و این دستگاه برای انواع بطری ها در محدوده ۰/۳۳ الی ۱/۵ لیتری طراحی شده است. 

لیبل روی بطری، شرکت KHS از جمله تولید کنندگان تجهیزات پرکن و همچنین بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی و دیگر مواد می باشد . شرکت KHS چندی پیش با استفاده از پرینتر جدیدی که موفق به ساخت آن شده است، توانست لیبل زنی روی بطری های مواد نوشیدنی را نیز بصورت خودکار و بصورت هک شده روی بطری ها انجام دهد. دستگاه چاپ دیجیتال جدید شرکت KHS برچسب و لیبل زنی در صنعت نوشیدنی حذف شد. تولیدکننده ها می توانند تصویر مورد نظر خود را به طور مستقیم روی بدنه بطری PET با همان سرعت و زمان برچسب زنی چاپ کنند که بسیار در صنعت نوشیدنی کاربرد دارد . لازم است بدانید ظروفی که با استفاده از این دستگاه لیبل زده میشوند قطری بین ۴۰ تا ۱۲۰ میلی متر را دارا می باشند .

قیمت چاپ روی بطری پت

قیمت چاپ روی بطری پت چاپ لیبل بطری کاملا مطابق سفارش مشتری چاپ و تولید میشود. اما در این نوع چاپ تبلیغات و لیبل ها نیز باید مانند سایر چاپ لیبل ها به مواردی باید توجه داشته باشید که یکی از آن ها این است که نام شرکت و لوگوی آن را فراموش نکنید و نام شرکت و لوگو را درج کنید زیرا مصرف کننده همواره علاقمند است تا بداند محصولی که استفاده کرده است ساخت چه شرکتی میباشد و یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید تعداد چاپ بطری ها و کیفیت چاپخانه ها باشد و نکته ی دیگر استفاده از رنگ های مناسب است و رنگ هایی که بتواند مشتری را به سمت خود جذب کند . رنگ هایی مانند قرمز، آبی و یا سبز از جمله رنگ هایی هستند که بر روی بطری ها مشاهده میشوند. برخی از لیبل ها وجود دارند که رنگ آنها روشن میباشد. لیبل رنگ روشن تاثیر زیادی در جذب مصرف کننده ندارد و به نوعی بی روح میباشد.

قیمت چاپ بطری پت بستگی به تعداد سفارس و نوع و اندازه و تنوع لیبل دارد .

سفارش اینترنتی چاپ بر روی بطری پت

سفارش اینترنتی چاپ بر روی بطری پت سایت های فروشگاه اینترنتی سپاس و فراگیر صنعت و بهرنگ به صورت اینترنتی نیز اقدام به تحویل سفارش چاپ می کند .

شرکت چاپ مستقیم روی بطری

شرکت چاپ مستقیم روی بطری شرکت فراگر صنعت در زمینه چاپ و تولید برچسب های امنیتی و صنعتی با هدف نوآوری و ارایه خدمات به روز دنیا در زمینه تولید برچسبهای پلمپ و چاپ بطری پت… می باشد. سرعت و زمان تولید مناسب همراه با کیفیت بالا از دیگر اهداف این مجموعه می باشد.

گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ مجموعه ای از متخصصان رشته گرافیک و چاپ و تبلیغات است که از سال ۱۳۸۸ آغاز به فعالیت نموده است و در زمینه فعالیت گروه چاپ مستقیم بر روی بطری و تبلیغات بهرنگ و ارائه خدمات تخصصی مشاوره و اجرای پروژه های طراحی و چاپ روی بطری و تبلیغات به شرکت و موسسات فعال می باشد .

موسسه سپاس (چاپ صنعتی برادان آل طه)، یکی از بهترین موسسات سازنده دستگاه چاپ روی بطری پت و چاپ سیلک اسکرین و دستگاه های چاپ پد پرینتر در ایران است که خدمات گسترده ای در صنعت چاپ داشته و کلیه خدمات پس از فروش مانند رنگ های UV و PVC و پلی اتیلین و شابلون و کلیشه جهت اجسام مختلف را ارایه می دهد..

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت چاپ روی بطری نوشابه جدید

امروزه صنعت چاپ رشد چشمگیری به خود دیده است و به یکی از مهمترین ابزار تبلیغاتی تبدیل شده است به این صورت که تمام تولیدکنندگان محصولات در قسمت بسته بندی و اماده

دیدگاهتان را بنویسید