شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ لیبل بطری / قیمت فروش چاپ لیبل روی بطری دوغ راد پلیمر

قیمت فروش چاپ لیبل روی بطری دوغ راد پلیمر

شرکت های معتبر مختلف در زمینه چاپ برچسب روی بطری ها. شما می توانید از طریق تبلیغاتی که در سایت ها انجام می شود با این شرکت ها و عملکرد آنها آشنا شوید. این شرکت ها برچسب های مختلفی از جمله چاپ برچسب رول، چاپ برچسب و چاپ چسب دار را چاپ می کنند. قیمت چاپ لیبل راد پلیمر مانند سایر نمونه ها از سایت های مختلف قابل تهیه است.

قیمت فروش چاپ لیبل روی بطری دوغ راد پلیمر

توضیحاتی درباره چاپ لیبل راد پلیمر

توضیحاتی درباره چاپ لیبل راد پلیمر

چاپ لیبل یک کاغذ از انواع مختلف است که روی محصولات برچسب گذاری شده است. با دیدن برچسب، نام، مشخصات، نحوه استفاده، مشخصات فنی، هشدارها، آدرس سازنده و با به خریداران اطلاع داده می شود. انواع مختلفی از برچسب ها وجود دارد، از جمله کاغذ، پی وی سی، فلز، حرارتی، خاصیت یا شبرنگ، واد، تایوک، پشت، خرد شده، گچ و غیره. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع برچسب های ذکر شده و موارد استفاده از آنها ذکر شده است:

  • برچسب PVC: این برچسب جنس مانند پلاستیک است و از این نظر انواع مختلفی مانند پوسته، مات و … دارد. در محیط های بسیار گرم مقاومت این برچسب به دلیل پلاستیکی بودن آن زیاد است و از طرف دیگر در برابر رطوبت، نور مستقیم خورشید، محیط های قلیایی و اسیدی مقاوم است.
  • برچسب فلزی: این نوع برچسب دارای ماده ای فلزی مانند است که از آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این برچسب ها در برابر رطوبت، نور خورشید، محیط های شیمیایی و سایش مقاوم هستند. این برچسب قابل شستشو است، که از پاک شدن بارکد جلوگیری می کند.
  • برچسب کاغذی: یکی از پرکاربردترین برچسب هایی است که در بسته بندی، انبار، بارگذاری محصول و … مورد استفاده قرار می گیرد. این برچسب مقاوم در برابر حرارت است و برای سطوح نسبتاً صاف به خوبی کار می کند. با این حال، استفاده از برچسب های کاغذی در محیط های مرطوب توصیه نمی شود.

خرید عمده بطری روغن با چاپ لیبل راد پلیمر

خرید عمده بطری روغن با چاپ لیبل راد پلیمر

تولیدکنندگان و شرکت ها از گزینه های متنوعی برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. یکی از راه های تبلیغ محصول چاپ برچسب بر روی محصول است. به عنوان مثال، تولید کنندگان و شرکت های تولید آب معدنی، آب میوه، شیر و سایر نوشیدنی ها، مواد غذایی و سایر کالاهای مصرفی بر روی بطری ها برچسب چاپ می کنند. این روشی برای تبلیغات محصولی است که شرکت های مختلف طراحی برچسب در این راستا کار می کنند و با تولیدکنندگان و شرکت های تجاری در این زمینه همکاری می کنند.

برچسب روی محصولات برای موفقیت در کسب و کار موثر است. برای بازاریابی و حتی هدایای شرکتی یا شخصی تولیدکنندگان به برچسب نیاز است. برای سفارش و خرید بطری آنلاین برچسب روی بطری ها باید به سایت های شرکت های معتبر طراحی و نام های شناخته شده ای که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید. این شرکت ها آدرس های مشخصی دارند که به راحتی در دسترس هستند. برای تبلیغات و فروش بهتر باید با یک شرکت معتبر و شناخته شده همکاری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

مراکز چاپ لیبل بطری پت راد پلیمر

یکی از بهترین راه ها برای شناساندن محصول، ارائه اطلاعات در خصوص آن می باشد که گاهاً به وسیله لیبل صورت می پذیرد، مانند بطری پت که حاوی لیبل بوده و روی آن اطلاعا

دیدگاهتان را بنویسید