شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ لیبل روی بطری / قیمت چاپ لیبل روی بطری | مجموعه چاپ برچسب با طراحی منحصر بفرد

قیمت چاپ لیبل روی بطری | مجموعه چاپ برچسب با طراحی منحصر بفرد

قیمت چاپ لیبل روی بطری با توجه به نوع روش چاپ لیبل تعیین می شود. لییل و برچسب به منظور بازاریابی و فروش بهتر، استفاده از آن ها بر روی محصولات کاربرد فراوانی دارد. 

لیبل در طرح های متفاوت و شکل های مختلف از جمله مربعی و مستطیلی بر روی بطری استفاده می شود. موادی که در چاپ روی بطری پت استفاده می شود با لیبل های دیگر متفاوت می باشد. در چاپ اینگونه لییل ها از دستگاه های مخصوص استفاده می شود و هر چاپخانه ایی توانایی چاپ این گونه لییل ها رو ندارد.

استفاده از لییل بطری باعث می شود که تبلیغات شرکت مورد نظر به شکل مناسبی در کوچکترین ابعاد انجام شود. همچنین لیبل بطری به دلیل مقاومت بالا مدت زمان زیادی بر روی بطری می ماند و در معرض عموم قرار می گیرد.

قیمت چاپ لیبل روی بطری | مجموعه چاپ برچسب با طراحی منحصر بفرد

قیمت چاپ لیبل روی بطری

قیمت چاپ لیبل روی بطریقیمت چاپ  روی بطری با توجه به سایز آن و تعداد سفارش می تواند از ۲۰ تا ۱۵۰ تومان برای لیبل سیاه سفید و ۲۲۵ تا ۲۲۰۰ تومان برای لیبل های رنگی  باشد. حداقل تیراژ برای چاپ لییل ۱۰۰۰ می باشد. البته مدت زمان تحویل محصول و روش چاپ هم از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت چاپ لیبل می باشد که باید به ان توجه داشت.

طراحی و چاپ لیبل روی بطری

طراحی و چاپ لیبل روی بطریبه منظور طراحی و چاپ لیبل بر روی بطری از دستگاهای مخصوص استفاده می شود. در طراحی لییل سعی می شود که اطلاعات تغذیه ایی و مصرف بر روی بطری قرار گیرد.

تکنیک های متفاوتی به منظور چاپ لیبل روی بطری وجود دارد. امروز با گسترش تکنولوژی روش های سریع و دقیق تری به منظور چاپ لیبل ابداع شده است که از جمله می توان به روش های فلسکو و افست اشاره نمود. از آنجا که روش فلسکو روشی آسان تر است و همچنین هزینه تولید کمتری دارد کاربرد بیشتری در چاپ لییل روی بطری دارد.

عموما چاپخانه ها قبل از تولید قیمت چاپ را به مشتری اعلام می کنند و مشتری بر اساس نیاز خود یک روش را انتخاب می کند. از جمله بهترین دستگاه های مورد استفاده به منظور چاپ لیبل می توان به دستگاه جت پرینتر دستی اشاره کرد. این دستگاه هزینه نگه داری کم دارد اما سیستم چاپ پایدار و قابل اعتماد طرح اروپایی و آمریکایی  و چاپ با ثبات بالا دارد.

چاپ مستقیم لیبل روی بطری رنگی

چاپ مستقیم لیبل روی بطری رنگیچاپ مستقیم بر روی بطری رنگی با استفاده از پرینترهای پیشرفته صورت می گیرد. این نوع چاپ از فناوری های جدید و نوین محسوب می شود که امروزه استفاده از آن رواج زیادی در میان شرکت ها دارد. این لیبل ها اگر به شکل صحیح و مناسب طراحی شوند می تواند باعث زیبایی دوچندان محصول شده و در فروش آن تاثیر به سزایی بگذارند.

لییل ها می توانند ضد آب و یا شیشه ایی و یا پی وی سی باشند. از مزایا چاپ مستقیم لیبل بر روی بطری رنگی می توان به این نکته اشاره کرد که سایز لیبل متناسب با سایز و اندازه بطری تعیین خواهد شد و لذا لیبل مناسب تر و زیبا تری عرضه خواهد شد.

سفارش چاپ لیبل روی انواع بطری

سفارش چاپ لیبل روی انواع بطریسفارش چاپ لیبل روی انواع بطری به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است. شرکت های مختلف علاوه بر طراحی لیبل بر روی بطری، همچنین در ارائه لیبل صدفی و برجسته فعالیت گسترده ایی دارد. با مراجعه به سایت شرکت های مختلف می توان از نمونه کارهای آن ها دیدن کرد و ارزان ترین و مناسب ترین شرکت را انتخاب کرد.

مرکز چاپ برچسب با طراحی منحصر بفرد

مرکز چاپ برچسب با طراحی منحصر بفردچاپ متین یک مرکز چاپ برچسب با طراحی منحصربه فرد می باشد. این مرکز لیبل های متفاوتی همچون لیبل یووی،سلفون براق،شیشه ایی، سلفون مات، سلفون مات طلاکوب و لیبل متالیز ارائه می دهد. قیمت هر یک از برچسب ها با توجه به نوع چاپ و مدت زمان تحویل تعیین می شود اما به طور کلی چاپ یووی ارزانترین روش است.

چاپ سلفون مات طلاکوب از محصولات جدید است. این چاپ دارای فیل طلاکوب می باشد. برای چاپ این نوع لیبل می بایستیک فایل برای قسمت های چاپی و یک فایل تک رنگ برای نواحی طلا کوب استفاده کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

سفارش چاپ لیبل روی انواع بطری

چاپ لیبل روی انواع بطری به سفارش مشتریان صورت می گیرد. لیبل یا برچسب نوعی کاغذ است که حاوی اطلاعات مختلفی است و دارای انواع مختلف می باشد. انواع نمونه لیبل در ص

دیدگاهتان را بنویسید