شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ لیبل روی بطری / چاپ لیبل روی بطری عمده | ارائه انواع خدمات چاپ لیبل بر روی سطوح مختلف

چاپ لیبل روی بطری عمده | ارائه انواع خدمات چاپ لیبل بر روی سطوح مختلف

چاپ لیبل روی بطری عمده برای موفقیت در کسب و کار امری ضروری میباشد. برای بازاریابی محصول و همچنین تبلیغات و هدایای شرکتی یا در حوزه ی خصوصی لازم میباشد. این لیبل ها در اندازه ها و طرح های مختلف با توجه به نیاز سازنده محصول طراحی میشوند. همچنان که همه میدانیم چاپ برچسب برای فروش بطری ها اجتناب ناپذیراست. اکثرشرکت های تولید روغن و آبمیوه از لیبل های شیک و چشمگیر استفاده میکنند. چاپ لیبل بر روی بطری ها نقش تبلیغات را بازی میکند. تعریفی که برای تبلیغات وجود دارد این است که شامل تمام کارهایی که انجام میدهید یا نمیدهید تا فروش افزایش یابد به افراد بیشتر با قیمت های بیشتر.

 چاپ لیبل روی بطری عمده | ارائه انواع خدمات چاپ لیبل بر روی سطوح مختلف

فروش عمده بطری های چاپ شده

فروش عمده بطری های چاپ شدهخرید بطری ها در سراسر کشور با قیمت های متفاوت انجام میشود و قیمت بطری ها مختلف است که علت این امر تفاوت در جنس و اندازه بطری ها میباشد البته لازم به ذکر است که خرید این بطری ها بصورت عمده قیمت را نیز تا حدودی کاهش میدهد. مراکز فروش بطری ها در کشور بسیار زیاد میباشند بنابراین برای خریداران مراجعه به این مراکز و سفارش بطری کار آسانی است. لیبل های چاپ شده بر روی بطری ها دارای انواع مختلفی هستند که لیبل های پشت چسب دار و لیبل های کاغذی از پرمصرف ترین انواع انها میباشند. لیبل زنی برای شناسایی نام تجاری محصول اهمیت دارد و در تمام صنایع استفاده میشود. البته انواع بطری بطور خلاصه شامل موارد زیر هستند:

  • پشت چسب دار: جزو رایج ترین هاست و اکثرا با این نوع اشنایی داریم که شامل رویه، چسب و زیره هستند که با فشار دست و هر دستگاهی میچسبند.
  • لیبل های تزریقی: که نیاز به چسب ندارند و مستقیما به بطری تزریق میشوند.
  • لیبل های آب چسب: که به سطوح میچسبند.

چاپ عمده انواع بطری نوشابه

چاپ عمده انواع بطری نوشابهخرید لیبل برای بطری نوشابه کار مهمی است و از آنجایی که امر تبلیغات سهم زیادی در فروش محصول دارد نباید از ان چشم پوشی کرد. چاپ لیبل برای بطری ها بصورت عمده قیمت سفارش را کاهش میدهد. همان طور که خرید بطری ها بصورت عمده انجام میشود خرید لیبل هم باید بصورت عمده خریداری شود و البته قیمت چاپ لیبل نیز باتوجه به جنس کاغذ استفاده شده و دوام ان و طراحی که روی انجام میشود متفاوت است.

لیست قیمت انواع بطری چاپ شده

لیست قیمت انواع بطری چاپ شدهقیمت بطری های چاپ شده از جهت نوع مواد سازنده بطری و همچنین طراحی لیبل متفاوت است که طراحی لیبل دارای پارامترهایی است از جمله:

  • فضای موجود روی محصول که لیبل روی ان چسبانده میشود
  • شکل هندسی محصول و اندازه ان
  • کاهش میزان ضایعات و استفاده کمتر از کاغذ

همچنین باید این لیبل ها از قبل روی بطری تست شوند، نوع روکش برچسب باید مورد توجه قرارگیرند، امکان بازکردن یا برداشتن لیبل هم باید تست شود.

البته به تازگی دستگاه هایی ساخته شده اند که به دلیل داشتن پرینتر های خاصی قادر به چاپ لیبل مستقیما روی بطری هستند که سرعت کار هم در این روش بالا میباشد. ظروف با جوهر UV چاپ میخورند که وضوح عکس های رنگی با کیفیت بالایی وجودخواهند داشت و البته قطر بطری هایی که از این روش لیبل میخورند باید میزان مشخصی باشد.

مرکز پخش بطری چاپ شده

مرکز پخش بطری چاپ شدهعمده میزان کاغذهای پشت چسب دار از کشور های چین، ترکیه، آلمان و ژاپن بوده است. از آن جهت که عوارض گمرکی بسیار افزایش یافته است اکثر خریداران این محصول به تولیدکنندگان داخلی روی اورره اند. البته لازم به ذکر است که کیفیت این برچسب ها در داخل کشور زیاد نیست و رقابتی برای تولید آن در بین‌تولیدکنندگان بوجود نیامده است. چاپ بطری با در نظر گرفتن ملزومات لیبل زنی میتواند بسیار جالب توجه باشد، از جمله عواملی که در افزایش جذابیت لیبل ها تاثیر گذارند شامل موارد زیر میباشند:

  1. برجسته سازی چاپ،که با ایجاد عمق جلب توجه را نیز افزایش میدهد.
  2. چاپ طلاکوب و نقره کوب،باعث افزایش زیبایی و همچنین جلب توجه مشتری میشود.
  3. لمینت یا سلفون،این کار جلوه خاصی به لیبل ها می بخشد و همچنین در مقابل عوامل خارجی از جمله رطوبت و نور مقاومت ایجاد میکنند و در دو نوع مات و براق موجود میباشند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

سفارش چاپ لیبل روی انواع بطری

چاپ لیبل روی انواع بطری به سفارش مشتریان صورت می گیرد. لیبل یا برچسب نوعی کاغذ است که حاوی اطلاعات مختلفی است و دارای انواع مختلف می باشد. انواع نمونه لیبل در ص

دیدگاهتان را بنویسید