شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری الکل / فروش بطری الکل ۶۰ سی سی راد پلیمر

فروش بطری الکل ۶۰ سی سی راد پلیمر

یکی از بطری های رایج در خطوط تولید که امروزه برای بسته بندی محصولات گسترده صنعتی از جمله الکل از آن بهره می گیرند، بطری پت بوده که به دلیل برخورداری از ویژگی های مطلوبی مانند مقاومت شیمیایی عالی، استحکام فوق العاده و شفافیت بسیار و قیمت ارزان، مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است. حال فروش بطری الکل همراه ابعاد مناسب و برند معتبر همچون بطری الکل ۶۰ سی سی راد پلیمر صورت گرفته و می توانید آن را سفارش دهید.

فروش بطری الکل 60 سی سی راد پلیمر

مشخصات بطری الکل ۶۰ سی سی

مشخصات بطری الکل 60 سی سی بطری پت یکی از ظروف مهم در خطوط بسته بندی به شمار آمده که انواع محصولات مایع با ویسکوزیته های مختلف را داخل آن گنجانده و سپس عرضه می نمایند، همانطور که در بخش نخست گفته شد، این محصول به دلیل برخورداری از ویژگی ها و شاخصه های بارزی که دارد، توانسته توجه تولیدکنندگان را به خود جلب نماید و امروزه به بهترین جایگاه خود رسیده است.

اما یکی از بهترین انواع این بطری که محتویات مهم همچون الکل های ضد عفونی کننده و صنعتی که از مشتقات نفتی به شمار می آید را داخل آن جای داده اند، بطری الکل ۶۰ سی سی راد پلیمر می باشد که در ادامه به ذکر مشخصات مهم آن خواهیم پرداخت:

  1. این بطری از نوع اسپری بوده و دارای انواع دهانه با اندازه های مختلف مانند دهانه ۱۸، ۲۰ و ۲۸ می باشد.
  2. فرم بطری نیز به صورت هلالی بوده و در انواع ارتفاع کوتاه و بلند دیده می شود.
  3. الکل هایی که داخل این بطری قرار گرفته اند، حالت رقیق داشته و به دلیل استحکام و جداره های غیر قابل نفوذی که بطری مورد نظر دارد، به بیرون نفوذ نخواهند کرد.
  4. وزن بطری بسیار کم و سبک در حدود ۱۰ گرم بوده و بنابراین امکان استفاده راحت از آن برای کاربران وجود خواهد داشت.
  5. دیواره بطری از حالت شفاف برخوردار بوده و دربی پلاستیکی و مات هم روی آن را پوشانده است.

فروش انواع بطری الکل راد پلیمر

فروش انواع بطری الکل راد پلیمر الکل از فرآورده های شیمیایی و حساسی است که باید در ظروف مناسب نگهداری شود که به افراد آسیب نرساند، چرا که تماس آن با نقاطی از بدن مانند چشم، باعث بروز واکنش های آلرژیکی و گاهاً خطرناک خواهد شد، به همین دلیل این محصول را داخل بهترین بطری ها یعنی بطری پت جای داده اند که این کار باعث نگهداری درست از محصول و ایمن بودن آن برای مصرف کنندگان خواهد شد.

حال در اشاره به یکی از تاپ ترین انواع بطری الکل که در بازار موجود بوده، می توان بطری الکل راد پلیمر را نام برد که از کیفیت و کارکرد عالی بهره برده است، اما خبر خوب اینکه اکنون فروش انواع بطری پلاستیکی راد پلیمر در اندازه های مختلف از جمله بطری الکل ۶۰ سی سی راد پلیمر با بهترین شرایط صورت گرفته و می توانید آن را در فرم های استوانه ای یا کتابی و همراه با نازلترین قیمت مشاهده و انتخاب نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

خرید بطری الکل ۶۰ سی سی راد پلیمر

به همراه داشتن بطری الکل 60 سی سی راد پلیمر می تواند به میزان بسیار بالایی افراد را در مقابل ویروس, باکتری و انواع میکروب ها محافظت نماید. با تهیه یک بطری الکل

دیدگاهتان را بنویسید