شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ لیبل بطری / مراکز چاپ لیبل بطری پت راد پلیمر

مراکز چاپ لیبل بطری پت راد پلیمر

یکی از بهترین راه ها برای شناساندن محصول، ارائه اطلاعات در خصوص آن می باشد که گاهاً به وسیله لیبل صورت می پذیرد، مانند بطری پت که حاوی لیبل بوده و روی آن اطلاعاتی در مورد ترکیبات محصول و نام و نشان کارخانه و برند تولیدکننده درج شده و علاوه بر مطلع ساختن فرد، وسیله ای موثر برای تبلیغات به شمار خواهد آمد. حال یکی از مراکزی که خدمات چاپ لیبل را انجام می دهد، مرکز فوق بوده که اختصاصاً در حوزه چاپ لیبل راد پلیمر فعال بوده و از چاپ سیلک که در نوع خود بهترین است، برای لیبل ها بهره می برد.

مراکز چاپ لیبل بطری پت راد پلیمر

انواع چاپ لیبل راد پلیمر بروی بطری

انواع چاپ لیبل راد پلیمر بروی بطری بطری پت تبدیل به یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع بطری در خطوط تولید شده و انواع محتویات مهم مانند آب، روغن، دوغ، الکل، مایع ظرفشویی و هر محصول ضروری دیگر را داخل این بطری گنجانده و برای عرضه به بازار و مصرف کننده آماده می سازند.

حال برای اینکه هر یک از این محصولات به خوبی نزد مصرف کننده شناخته شده و اطلاعاتی هرچند مختصر درباره آن ارائه شود، نیاز به انجام چاپ در خصوص آنها خواهد بود، مانند چاپ لیبل که روی بطری پت اعمال شده و علاوه بر ارائه اطلاعات اجمالی، باعث تبلیغات هرچه بهتر برند و یا خود محصول خواهد شد.

موضوع دیگری که در این بخش به آن خواهیم پرداخت، انواع چاپ لیبل راد بروی بطری می باشد که باید گفت این چاپ به طور کلی انواع مختلفی را شامل گشته که دو مورد از مهمترین آنها را نام خواهیم برد:

  • چاپ لیبل تامپو:

منظور کلی از آن چاپی است که روی انواع محصول با هر نوع سطح مانند محصول با سطح گرد، منحنی، صاف و محدب صورت گرفته و چاپی که روی محصول انجام می دهند، از جنس لاستیک سیلیکونی بوده و علاوه بر بطری پت، انواع دیگر از قبیل محصولات بهداشتی و آرایشی، لوازم ورزشی، خودکار، لوازم صنعتی و غیره از این چاپ بهره برده اند.

  • چاپ لیبل سیلک:

هر یک از تصاویری که روی بطری یا هر محصول دیگری می بینید، به وسیله چاپ سیلک صورت گرفته و این نوع چاپ در مقایسه با مدل های دیگر چاپ، تنوع رنگی بیشتر و همینطور کیفیت بالاتری را به خود اختصاص داده و انواع چاپ های تبلیغاتی لوگودار و بسیار مهم با این روش اعمال شده اند.

قیمت چاپ لیبل راد پلیمر در بازار

قیمت چاپ لیبل راد پلیمر در بازار در حال حاضر خدمات اختصاصی و عمده چاپ لیبل راد پلیمر انجام گرفته و می توانید از بهترین و گسترده ترین خدمات چاپ، به ویژه برای بطری های پت بهره مند شوید، لازم به ذکر است از بروزترین و پیشرفته ترین متدها برای چاپ بطری های مورد نظر استفاده شده و بازدهی فوق العاده ای را از محصول سبب خواهند شد.

حال اگر خواهان دریافت این خدمات بوده و قیمت چاپ لیبل، مد نظرتان می باشد، باید بگوییم که با توجه به روش های مختلف چاپ از جمله چاپ لیبل تامپو و چاپ سیلک، نرخ ها فرق داشته و بسته به اینکه اندازه لیبل چقدر باشد و به چه میزان چاپ نیاز داشته باشد، باز هم قیمت را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش چاپ لیبل روی بطری دوغ راد پلیمر

شرکت های معتبر مختلف در زمینه چاپ برچسب روی بطری ها. شما می توانید از طریق تبلیغاتی که در سایت ها انجام می شود با این شرکت ها و عملکرد آنها آشنا شوید. این شرکت

دیدگاهتان را بنویسید