شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / قیمت چاپ روی بطری نوشابه جدید

قیمت چاپ روی بطری نوشابه جدید

امروزه صنعت چاپ رشد چشمگیری به خود دیده است و به یکی از مهمترین ابزار تبلیغاتی تبدیل شده است به این صورت که تمام تولیدکنندگان محصولات در قسمت بسته بندی و اماده سازی برای فروش اقدام به چاپ تبلیغات و معرفی خود بر روی محصولات می کنند . چاپ روی بطری نوشابه جدید با هدف معرفی برند تولید کننده و اطمینان خاطر خریدار و مصرف کننده از سلامت محصول و رعایت استاندارد جهانی است .  معمولا خدمات چاپ روش های گوناگونی برای این هدف به کار می برند که یکی از آن ها روش سیلک است به این معنا که ورقی به نام شابلون یا طرح به صورت ثابت بر روی بطری می چسبانند و قسمت هایی از آن را که باید رنگ شود را برش می دهند و بدین صورت قسمت های غیر ضروری از موادی به نام مسدود کننده تشکیل شده است و سپس به وسیله ی شیئی مثل کاردک رنگ را بر روی آن می کشند که این چاپ می تواند تک رنگ یا چند رنگ باشد . برای چاپ ارزان باید نوع تک رنگ آن را انتخاب کرد .

قیمت چاپ روی بطری نوشابه جدید

قیمت دستگاه چاپ روی بطری نوشابه

قیمت دستگاه چاپ روی بطری نوشابه در انتخاب قیمت چاپ بطری و چاپ کارت معیار ها و پارامترهای مختلفی سهیم هستند که از جمله ی آن ها نوع چاپ می باشد که چاپ دیجیتال یا چاپ سیلک تک رنگی یا چاپ سیلک چند رنگی باشد یا همچنین به تعداد سفارشات که به صورت عمده یا تکی باشند بستگی دارد . اما قیمت آن از پنجاه هزار تومان شروع و تا دویست هزارتومان ادامه دارد که بستگی به تعداد دارد و هر اندازه تعداد سفارشات بیشتر باشد نرخ چاپ کمتر است . 

تولید دستگاه چاپ روی بطری نوشابه

تولید دستگاه چاپ روی بطری نوشابه یکی از تولید کنندگان دستگاه چاپ بر روی بطری شرکت khs است که به تولید تجهیزات پرکن و همچنین دستگاه مخصوص بسته بندی محصولات غذایی و نوشیدنی ها پرداخته است . از موفقیت های این شرکت که چندی پیش به آن دست یافت چاپ بر روی خود بطری است که تمام اطلاعات قابل چاپ را بر روی بدنه ی بطری هک نموده است . امروزه لیبل زنی با دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد و  سرعت عمل و کیفیت نسبت به چاپ دستی بسیار بالاتر است . 

یکی از موفق ترین راهای تبلیغ محصولات بدون شک چاپ و لیبل زنی بر روی بطری و ظروف است که این کار را موسسات چاپ صنعتی به خوبی انجام میدهند . 

هزینه چاپ روی انواع بطری نوشابه

هزینه چاپ روی انواع بطری نوشابه برای هر عدد از جاپ لیبل بر روی بطری باید هزینه ای معادل صد تومان برای تعداد بالای هزار عدد پرداخت کرد . امروزه شرکت ها و موسسات چاپ سفارشات شما را در اسرع وقت و با کیفیت دلخواه انجام می دهند . برای چاپ  آنلاین برند بر روی بطری باید به اطلاعاتی از جمله برند محصول تولید شده و آدرس کار خانه ی تولید کننده محصول و تاریخ تولید و انقضای محصول و مواد تشکل دهنده و ارزش غذایی محصول و همچنین استانداردهای جهانی و تاییدیه بهداشت را چاپ نمود .

سفارش اینترنتی چاپ روی بطری

سفارش اینترنتی چاپ روی بطری اگر به دنبال موسسه و شرکت چاپ لیبال برای چاپ محصولات خود به صورت اینترنتی می گردید اکنون ما به شما برای یافتن بهترین شرکت لیبل زنی کمک خواهیم کرد . 

یکی از بهتریت شرکت های چاپ و نشر و لیبل زنی بر روی بطری شرکت فراگیر صنعت می باشد که با دستگاه پیشرفته khs اقدام به چاپ می کند . همچنین می توان از مرکز تخصصی چاپ صنعتی سپاس نیز به عنوان یکی از چاپ کنندگان لیبل بر روی بطری های نوشیدنی نام برد . شرکت اروند پلاست نیز با ابداع دستگاه پیشرفته ی خود به چاپ مستقیم بر روی بطری اقدام کرده است . 

علاوه بر موسسات یاد شده موسسات دیگری نیز اقدام به دریافت سفارش اینترنتی چاپ و لیبل زنی از مشتریان محترم نموده اند .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت چاپ مستقیم بر روی بطری پت

آیا لیبل و تبلیغات  را بر روی بطری های گوناگون نوشیدنی ها وسایر مواد غذایی دیده اید؟ این لیبل ها با دیگر انواع لیبل ها و تبلیغات متفاوت هستند. بسته به نوع

دیدگاهتان را بنویسید