شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / قیمت چاپ لیبل روی بطری شفاف

قیمت چاپ لیبل روی بطری شفاف

چاپ لیبل روی بطری شفاف و دیگر ظروف را همه ی ما دیده ایم. این لیبل ها با دیگر لیبل ها فرق دارند. چاپ انها و نوع متریالی که به کار برده می شود و در نتیجه قیمت آنها متفاوت است.

همچنین برای چاپ لیبل ظرف ها از دستگاه چاپ لیبل بطری استفاده می شود که بهتر است بدانید که هر چاپخانه ای این ماشین آلات را ندارد.

لیبل های روی بطری برای موفیقت کسب و کار شما موثر هستند. برای بازاریابی محصول یا هدیه های شرکتی یا شخصی وجود لیبل ها ضروری هستند.

قیمت چاپ لیبل روی بطری شفاف

چاپ لیبل روی بطری شفاف

چاپ لیبل روی بطری شفاف چاپ لیبل روی بطری های شفاف و انواع ظروف میتواند تبلیغ مناسبی برای محصول شما باشد و در دید عموم قرار گیرد. زیرا فردی که از محصول شرکت شما اسفاده می کند بعد از استفاده از محصول با دیدن برچسب روی بطری نام شرکت شما را به خاطر میسپارد.

در چاپ لیبل بر روی محصول خود مواردی از قبیل رنگ را فراموش نکنید. نسبت به محصول خود رنگی را برای لیبل استفاده کنید که مشتری را جذب محصول کند مانند قرمز، آبی، سبز که لیبل روی محصول کاملا نشان داده شود. و از رنگ های همرنگ با محصول یا بی روح خودداری کنید.

همپنین متن های روی لیبل باید کاملا خوانا باشد. فردی که از محصول شما استفاده میکند باید به راحتی قادر به خواندن لیبل روی محصول باشد و نیاز به تمرکز برای خواندن لیبل نداشته باشد.

سایز لیبل نیز می بایست مطابق با محصول شما باشد.

چاپ مستقیم لیبل روی بطری

چاپ مستقیم لیبل روی بطری شرکت KHS با پرینتر جدید که ساخته است قادر به ان است که لیبل ها را به صورت مستقیم روی بطری های نوشیدنی چاپ کند. تولید کنندگان می توانند تصاویر و لیبل های خود را مستقیم روی بدنه بطری PET با سرعتی زیاد چاپ کنند که این کار بسیار در صنعت نوشیدنی ها کاربرد دارد.

این ظرف و بطری ها با جوهر  UV چاپ می شوند که وضوح بسیار خوبی دارند و با این ماشین ها قیمت چاپ لیبل بطری بسیار به صرفه است.

دستگاه چاپ لیبل بر روی بطری شفاف

دستگاه چاپ لیبل بر روی بطری شفاف دستگاه های چاپ لیبل روی ظروف و بطری ها بر اساس مکانیسم چاپ لیبل، سرعت چاپ لیبل، کیفیت چاپ دستگاه، کشور سازنده دستگاه، برند ان دستگاه، داشتن امکاناتی از قبیل بلوتوث و چاپ رنگی لیبل ها و … انواع و قیمت های مختلفی دارند.

دستگاه های چاپ لیبل عموما دو نوع رومیزی و صنعتی هستند که معمولا نوع رومیزی ان برای مصارف فروشگاه ها کاربرد دارد و نوع لیبل زن صنعتی در اماکن صنعتی و تولیدی ها کاربرد دارد.

سفارش انواع لیبل بر روی بطری شفاف

سفارش انواع لیبل بر روی بطری شفاف این لیبل ها کاملا بر اساس سفارش و سلیقه مشتری بر روی محصول شما چاپ می شود. اما نکاتی را باید برای چاپ لیبل در نظر بگیریم. مانند این که نام شرکت و لوگوی شرکت را فراموش نکنیم چرا که شخصی که محصول شرکت شما را مصرف می کند همواره می خواهد بداند نام شرکتی که از محصولاتش استفاده می کند چیست؟!

چاپ لیبل ها در انواع مختلفی هستند مانند چاپ لیبل شیشه ای، چاپ لیبل کاغذی، چاپ لیبل دایکات، چاپ لیبل برش خاص، چاپ لیبل نیم تیغ، چاپ لیبل پشت چسب دار و غیره.

چاپ لیبل شیشه ای یکی از بهترین چاپ های لیبل برای محصولاتی است که تداخلی برای دید مصرف کننده محصول ندارد.

قیمت چاپ لیبل روی بطری شیشه ای و شفاف

قیمت چاپ لیبل روی بطری شیشه ای و شفاف بیشترین مصارف لیبل های شیشه ای در صنعت خودرو سازی است و روی شیشه خودرو استفاده می شود. و همچنین در شرکت های تولید شیشه هم لیبل های شیشه ای کاربرد دارند. قیمت چاپ لیبل شیشه ای با توجه به این که این لیبل ها بی رنگ بوده و از هر دو طرف قابل مشاهده هستند،‌ بسیار مناسب است.

قیمت چاپ لیبل روی بطری شیشه ای و شفاف نیز بر اساس اندازه لیبل و تعداد لیبل ها متفاوت هستند و در اندازه کوچک و حجم کم تا اندازه بزرگ و حجم بالا متغیر هستند.

همچنین شما می توانید لیبل های خود را در تیراژ پایین به چاپ برسانید اما این کار از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. چاب لیبل بهارستان یکی از بهترین ها در این حوزه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت چاپ روی بطری نوشابه جدید

امروزه صنعت چاپ رشد چشمگیری به خود دیده است و به یکی از مهمترین ابزار تبلیغاتی تبدیل شده است به این صورت که تمام تولیدکنندگان محصولات در قسمت بسته بندی و اماده

دیدگاهتان را بنویسید